Når kommunen kommunikerer Kresten Schultz Jørgensen blogger om tendenser og cases

Kresten Schultz Jørgensen

Direktør, ejer og stifter af LEAD Agency

Kresten er ejer og stifter af LEAD Agency. Han rådgiver især inden for strategi, presse, public affairs og ledelse – og har yderligere en særlig interesse for branding og positionering. Kresten er uddannet cand. scient. pol. og har tidligere været ansat på Politiken, som chefredaktør på Det fri Aktuelt og dagbladet Dagen. Han har også været Nordisk og Baltisk kommunikations-direktør for Coca-Cola og salgs- og marketingchef på Det Kongelige Teater.

Moderne kommuner skal mestre både service- og forvaltningskommunikationen, brandingen og pressearbejdet. Der er forventningsafstemningen med borgere og samarbejdspartnere, motivationen hos medarbejderne og de ofte kritiske medier og interessenter. Kommunal kommunikation handler derfor om både politik, jura og markedsføring. Kresten skriver om tendenser og cases.

Mine indlæg...

Folkeskolereformens realisering: Et eksperiment i ny politik
08-04-2014 09:30:00

Efter den politiske tummel omkring folkeskolereformens vedtagelse, er virkeligheden nu indtrådt: Reformen skal realisere...

Kommunikationens 3. bølge
22-01-2014 08:00:00

I rigtig mange kommuner står byråd og direktioner i disse måneder over for Kommunikationens 3. bølge. Den handler om fre...

Skriv hvad du søger